Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Symonenko V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Symonenko V. 
Modernization of the tax audit in Ukraine [Електронний ресурс] / V. Symonenko, B. Kostiuk // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2017. - № 4. - С. 108–115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2017_4_11
Мета роботи - обгрунтувати напрямки удосконалення правового регулювання проведення податкового аудиту органами ДФС з урахуванням міжнародного досвіду. Під час дослідження застосовано методи порівняльного аналізу та синтезу для встановлення шляхів вдосконалення проведення податкового аудиту органами ДФС України. Багатий досвід податкового адміністрування мають такі країни як США, Франція, Португалія, Литва та ін., в яких використовуються найрізноманітніші варіанти та форми організації податкового адміністрування, у тому числі при проведенні контролюючих процесуальних заходів. У США будь-який податковий аудит не може початися, поки платник податків не буде повідомлений про це. В рішенні про проведення аудиту посадова особа повідомляє платнику податків про документи, необхідні для цього. При цьому податковий інспектор (аудитор) самостійно приймає рішення про вид проведення аудиту щодо конкретного платника податків. Встановлено, що французька податкова система максимально наближена до української. Здійснення аудиторських перевірок у Франції покладено на створені в кожному департаменті податкові центри, які направляють повідомлення платникам, вивчають подані в добровільному порядку декларації. Декларації зобов'язані подавати всі фізичні особи незалежно від розміру їх доходів. Актуальним на сучасному етапі розвитку є проведення електронного аудиту податковими органами. Серед перших європейських країн, що впровадили проведення е-аудиту, була податкова адміністрація Португалії. Наразі триває впровадження е-аудиту в Литовській Республіці, яка з 2017 р. переходить на обов'язкове надання платником податків електронної звітності. Висновки: аналіз зарубіжного досвіду правового регулювання проведення податкового аудиту податковими органами дозволяє зробити висновок, що підходи до реалізації побудови ефективної системи податкового аудиту різноманітні і будуються виключно з урахуванням менталітету населення й особливостей розвитку національної економіки та фінансового устрою країни. Для вдосконалення діяльності органів ДФС України у сфері проведення податкового аудиту на підставі наявного світового досвіду перш за все необхідно максимально наблизити діяльність податкових органів до потреб платників податків на основі положень людиноцентристського підходу. Вона має бути послідовна і повністю відповідати положенням законодавства про податки та збори. Впровадження е-аудиту контролюючими органами в епоху інформаційних технологій є цілком закономірним процесом. Подібна інформаційна взаємодія податкових органів і платників податків до і після надання податкової звітності повинна відповідати взаємним інтересам. Це буде сприяти скороченню податкових диспутів і їх швидкому вирішенню. Платники податків повинні бути в курсі майбутніх нових систем і підтримувати автоматизацію своїх обліків на максимально можливому рівні.Мета роботи - обгрунтувати напрямки удосконалення правового регулювання проведення податкового аудиту органами ДФС з урахуванням міжнародного досвіду. Під час дослідження застосовано методи порівняльного аналізу та синтезу для встановлення шляхів вдосконалення проведення податкового аудиту органами ДФС України. Багатий досвід податкового адміністрування мають такі країни як США, Франція, Португалія, Литва та ін., в яких використовуються найрізноманітніші варіанти та форми організації податкового адміністрування, у тому числі при проведенні контролюючих процесуальних заходів. У США будь-який податковий аудит не може початися, поки платник податків не буде повідомлений про це. В рішенні про проведення аудиту посадова особа повідомляє платнику податків про документи, необхідні для цього. При цьому податковий інспектор (аудитор) самостійно приймає рішення про вид проведення аудиту щодо конкретного платника податків. Встановлено, що французька податкова система максимально наближена до української. Здійснення аудиторських перевірок у Франції покладено на створені в кожному департаменті податкові центри, які направляють повідомлення платникам, вивчають подані в добровільному порядку декларації. Декларації зобов'язані подавати всі фізичні особи незалежно від розміру їх доходів. Актуальним на сучасному етапі розвитку є проведення електронного аудиту податковими органами. Серед перших європейських країн, що впровадили проведення е-аудиту, була податкова адміністрація Португалії. Наразі триває впровадження е-аудиту в Литовській Республіці, яка з 2017 р. переходить на обов'язкове надання платником податків електронної звітності. Висновки: аналіз зарубіжного досвіду правового регулювання проведення податкового аудиту податковими органами дозволяє зробити висновок, що підходи до реалізації побудови ефективної системи податкового аудиту різноманітні і будуються виключно з урахуванням менталітету населення й особливостей розвитку національної економіки та фінансового устрою країни. Для вдосконалення діяльності органів ДФС України у сфері проведення податкового аудиту на підставі наявного світового досвіду перш за все необхідно максимально наблизити діяльність податкових органів до потреб платників податків на основі положень людиноцентристського підходу. Вона має бути послідовна і повністю відповідати положенням законодавства про податки та збори. Впровадження е-аудиту контролюючими органами в епоху інформаційних технологій є цілком закономірним процесом. Подібна інформаційна взаємодія податкових органів і платників податків до і після надання податкової звітності повинна відповідати взаємним інтересам. Це буде сприяти скороченню податкових диспутів і їх швидкому вирішенню. Платники податків повинні бути в курсі майбутніх нових систем і підтримувати автоматизацію своїх обліків на максимально можливому рівні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 753.13 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Symonenko V. 
Governance and public administration [Електронний ресурс] / V. Symonenko // Економічні інновації. - 2018. - Вип. 67. - С. 176-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2018_67_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.183 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Zabolotnyi K. S. 
Substantiating the methods for calculating the split cylindrical drums of mine hoisting machines with increased rope capacity [Електронний ресурс] / K. S. Zabolotnyi, O. L. Zhupiiev, V. V. Symonenko // Naukovyi visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. - 2022. - № 5. - С. 60-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2022_5_11
Purpose. A simplified calculation method development for strengthened split cylindrical drum structures of the mine hoisting machines of the TsR-6,75 x 6,2/1,95 type. Methodology. The drum structure for the mine hoisting machines is conventionally divided into several nodes. A simplified averaged model is constructed for the nodes consisting of the shell, frontal, rib strengthening and brake discs (end nodes) based on the analysis of their operation, in particular, the stiffness analysis under different loads. After that, when assembling, the initial drum nodes are replaced with simplified ones and a so-called "simplified" model for the whole drum is constructed, as well as the displacements of the brake disc edges are determined. Findings. The simplified models for drum nodes have been created based on the analysis of their operation, and then the displacements of the whole drum simplified model have been calculated. Originality. The simplified calculation method error has been estimated: the method of averaging with increased thickness of the frontals. Practical value. For the TsR-6,75 x 6,2/1,95 hoisting machine with a drum diameter of 6750 mm, a drum width of 6200 mm and an adjustable part width of 1950 mm, with a groove cutting pitch of 51 mm and a maximum lifting depth of 1477 m, it has been determined that the maximum axial displacements for brake disc edges of the jammed and adjustable parts are 0,854 and 1,921 mm, respectively. A simplified calculation method has been developed for strengthened split cylindrical drum structures of the mine hoisting machines of the TsR-6,75 x 6,2/1,95 type, available for use in middle-class packages such as SolidWorks Simulation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.961 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського